قلعه‌نوئی : هنر ایرانی را به رخ کشیدیم و پیروز شدیم / امیدوارم به رویای قهرمانی در آسیا برسم

http://u.goal.com/318200/318221_heroa.jpg

امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال بالاخره در جمع چهارتیم برتر آسیا قرار گرفت و موفق شد تا زمینه را برای انتقادات بین‌المللی خود محیا کند و در مسیر موفقیت در آسیا گام بردارد. قلعه‌نوئی که با اقتدار موفق شد بوریرام را شکست دهد در نشست خبری پس از دیدار مقابل بوریرام در مورد شرایط این دیدار و بازیکنانش گفت :

پیروزی برابر بوریرام با دو نیمه‌ی متفاوت؛ چطور بود ؟

در نیمه اول وضعیت ما راضی‌کننده نبود و مرتکب یک اشتباه کوچک شدیم و یک گل دریافت کردیم.

با شروع نیمه دوم تاکتیک تیممان را عوض کرده و با سه مهاجم بازی کردیم که توانستیم دو گل بزنیم و برنده بازی باشیم.

نیمه‌ی مربیان و یک پیروزی دیگر؛ به چه نکاتی اشاره کردید ؟

اصلاً در خصوص مسائل فنی با آنها صحبت نکرده‌ام و فقط سعی کردم انگیزه را به بازیکنانم منتقل کنم. سعی کردم به آنها دل و جرأت بدهم و تأکید کردم که شما ایرانی هستید و 45 دقیقه فرصت دارید به خاطر همه مردم ایران فوتبال اصیل خود را ارائه کنید.

رمز موفقیت در نیمه‌ی دوم؛ چه بود ؟

تلاش کردیم در نیمه دوم فضاهایی را که در نیمه اول از دست داده‌ بودیم از آن خود کنیم و می‌دانستیم که می‌توانیم گل بزنیم به خصوص روی ضربات کرنر و ضربات ایستگاهی.

‌ از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم چون آن چیزی که می‌خواستم اجرا کردند و هنر ایرانی خود را به رخ کشیدند.

صعود به نیمه‌نهائی لیگ قهرمانان؛ چه طعمی دارد ؟

یکی از رؤیاهای من قهرمانی آسیا با استقلال است و مطمئن هستم که پتانسیل کسب این جام را داریم و به این مسئله ایمان دارم که می‌توانیم به این موفقیت دست پیدا کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392 ا 23:47 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.